Els SAP!ENS

Passió, experiència i aprenentatge constant per oferir als nostres clients l’últim i el millor.

L’home ja no és homo sapiens…
és GastroSAPIENS!

Sapiens

Menjar ha passat de ser un mitjà de supervivència a convertir-se en la base d’una cultura i representar un estatus social, denominat “gastronomia”. És un estil de vida!

 

El client en sap més, exigeix més i ho comunica molt més, compartint les seves experiències amb milers de persones, fins i tot influint en la seva decisió.

 

Amb aquesta realitat, cada vegada més establiments s’adonen que han de reenfocar la seva estratègia, i així poder competir i fer créixer el nombre de clients.

 

Per acompanyar els restaurants en aquest nou repte, neix GastroSAP!ENS.

Sapiens

El nostre equip

GastroSAPIENS està format per experts en diferents disciplines (màrqueting estratègic per a restaurants, branding i disseny gràfic creatiu, mitjà social per a gastronomia, art en producció de cartes…), amb experiència en restaurants i pioners a cobrir les necessitats específiques d’aquest sector.

 

El nostre equip, durant tota la seva carrera, ha treballat per a empreses com BBDO Worldwide, Turismo de Andalucía, Europastry, Hard Rock Cafe, Selenta Group o Núñez i Navarro, entre molts d’altres.

 

A més, disposa de diversos reconeixements a nivell nacional, com el premi IMAN a la millor campanya de màrqueting directe, atorgat per FECEMD, Pentaward d’Or per a l’embalatge de la gamma de productes de Giovanni Rana o International Transform Awards per Yatekomo de Gallina Blanca.

Al continuar utilizando nuestro sitio web, usted acepta el uso de cookies. Más información

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra POLÍTICA DE COOKIES, pinche el enlace para mayor información. Además puede consultar nuestra página de POLÍTICA DE PRIVACIDAD.

Cerrar