MÀRQUETING ONLINE PER A RESTAURANTS

Màrqueting online
per a restaurants

La súper digitalització ha arribat de manera sobtada al sector de la restauració, a causa de la necessitat de reinventar-se per a augmentar les vendes, després dels danys del Covid-19. Per aquesta raó, molts restaurants han optat per donar servei de take away i delivery, i oferir-los a través de plataformes especialitzades, assumint grans comissions que, com succeeix en molts casos, pot perjudicar més que beneficiar.

Packaging especializado en take away para restaurantes

Disseny web i Ecommerce
per a restaurants 

Per aquest motiu i amb la finalitat de què els restaurants puguin ser el més independents possible i no dependre de tercers, a Gastrosapiens desenvolupem webs molt atractives, visuals i fàcils d’usar, que poden integrar un ecommerce propi per al restaurant. D’aquesta manera, pot continuar donant aquests serveis, però sense el pagament d’altes comissions i tenint controlat en tot moment el què i el com.

Un altre dels punts forts d’aquesta implementació és que el restaurant disposarà de la seva pròpia base de dades de clients que, treballada de manera efectiva mitjançant un CRM, detectarà grups afins, patrons de comportament, preferències gastronòmiques… Una informació que és or per a realitzar campanyes de, per exemple, email màrqueting, i continuar augmentant les vendes del restaurant.

D’altra banda, a la web del restaurant optimitzarem el posicionament orgànic – SEO – desenvolupant continguts d’interès a través del blog, i generant notícies que ajudin a augmentar el trànsit a la web.

Avui dia, el client té molt poder: una opinió positiva o negativa pot arribar a milions de persones.

No creus que hem de tenir-ho sota control?

Reputació online
per a restaurants

A Gastrosapiens gestionem els canals de reputació online (xarxes socials, Google Reviews, Tripadvisor, El Tenedor…), i donem resposta a tots els comentaris, sempre de manera constructiva i positiva. 

Això, a més a més, ens ajuda a poder detectar possibles millores dins del restaurant, a saber què és el que més li agrada al client o, fins i tot, a fer créixer el nostre negoci amb nous suggeriments.

Escoltar i entendre és la base de l’èxit.

Al continuar utilizando nuestro sitio web, usted acepta el uso de cookies. Más información

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra POLÍTICA DE COOKIES, pinche el enlace para mayor información. Además puede consultar nuestra página de POLÍTICA DE PRIVACIDAD.

Cerrar