MÀRQUETING PER A RESTAURANTS

Màrqueting per a restaurants

Una bona estratègia de màrqueting gastronòmic és imprescindible per a rendibilitzar un negoci com els restaurants. Ajudaran a mantenir el camí les accions adequades, pensades per al client ideal i focalitzades en aconseguir els objectius i en augmentar les vendes que, en definitiva, és la finalitat principal de totes les empreses de gastronomia.

La nostra manera de desenvolupar el pla de màrqueting per a restaurants respon a les necessitats reals de cada projecte, on estudiem punts clau com on estem i què volem aconseguir, quin és el nostre producte i la nostra competència, públic al qual ens dirigirem… derivant tot aquest estudi previ en el desenvolupament d’una estratègia i un pla d’acció, on calendaritzem cada implementació segons l’objectiu i el target.

Però no hem d’oblidar que el pla de màrqueting d’un restaurant és un element viu, que s’adapta a cada nova situació del mercat i dóna solució a totes les novetats que puguin sorgir.

En definitiva, el pla de màrqueting gastronòmic establiria les bases de treball i implementació de les accions necessàries per a disposar d’una estratègia en línia amb els objectius de l’empresa

Necessita la teva empresa un pla de màrqueting per a restaurants?
Vols arribar a nous mercats?
Vols saber com pots augmentar les vendes?

Contacta’ns i parlem!

Serveis de màrqueting outsourcing

Si no disposes d’un departament de màrqueting intern en la teva empresa, a Gastrosapiens assumim aquest rol i treballem amb tu mitjançant el nostre servei de màrqueting outsourcing, posant a la teva disposició un equip de professionals experts en les diverses àrees imprescindibles del màrqueting gastronòmic.

Serem el teu propi departament de màrqueting, però sense la necessitat d’una gran inversió ni d’haver de contractar internament un equip d’experts. Perquè a Gastrosapiens anem de la mà amb els nostres clients i aconseguir els seus objectius és el nostre propòsit principal

Els avantatges del servei de màrqueting outsourcing amb Gastrosapiens són molts i molt beneficiosos per al restaurant:

  • aconseguirà major rendiment i qualitat en el servei
  • tindrà a disposició un equip d’experts multidisciplinari
  • els costos fixos d’un departament de màrqueting propi es converteixen en costos variables
  • estalvi de despeses de contractació pròpia (nòmines, seguretat social…)
  • els objectius del restaurant passen a ser els objectius de Gastrosapiens
  • la implicació de Gastrosapiens en el projecte fa que siguem partners amb una relació molt fluida i pròxima

Ens encantaria conèixer el teu cas i explicar-te les nostres experiències.

Parlem?

Al continuar utilizando nuestro sitio web, usted acepta el uso de cookies. Más información

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra POLÍTICA DE COOKIES, pinche el enlace para mayor información. Además puede consultar nuestra página de POLÍTICA DE PRIVACIDAD.

Cerrar